Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
    Аре аре са, има повече от двама души от форума дето са си купували Алфа от магазина. Сигурно сме го докарали даже до двуцифрено число Без да броим Змея де, там сделката пропадна на косъм, въпреки че пушиха пури в шоурума
    А и не всички от средно 15-те клиенти годишно на Милано Мотърс са във форума - и то добре и че ММ не разчитат само на нашия форум де, че като ги знам те кви виртуозни търговци са, ако бяха случили и на кофти клиенти, съвсем нямаше да имат шанс за оцеляване

    Иначе ме интересува колко ше струва колата, щото ми е интересно колко ше е конкурентна и дали ше има шанс за пазарен успех или ше се запътваме пак надолу по склона...



    И аз точно тва си мислех напоследък, че май залагат повече на US пазара, а Европа им е на втори план за сега...
    Особено с таз платформа от Мерц/300Ц и с тия пентастари по 4-500 коня. С тез мотори в Европа освен да търсят клиентите на БМВ, Ауди и Мазерати не виждам кой
    И къде я видя тази платформа от МБ/300ц, колега?Новата платформа няма нищо общо с камионджийската платформа на МБ.Има доста писано по въпроса, просто трябва да четеш.Италианците трябва да са напълно луди да се занимават със старите мерцедесови платформи.Убеден съм,че не са.
    Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
    Ducati ST2

    Comment


    • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
      ...И между другото платформата на Гибли/Кутропорте е модифицирна на Крайслер 300C, а тя пък е модифицирана на Мерцедес W211...
      Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
      ...Новата платформа няма нищо общо с камионджийската платформа на МБ.Има доста писано по въпроса, просто трябва да четеш.Италианците трябва да са напълно луди да се занимават със старите мерцедесови платформи.Убеден съм,че не са.
      Вземам си бележка и отивам да чета, ама и ти да беше прочел темата
      Аз говорех за тва, което каза Пух, щото до сега не се бях замислял, че първия 300C е от времето на колаборацията Даймлер-Крайслер, но после го проверих - даже и в уикипедия можеш да прочетеш Chrysler 300C е базиран на Chrysler LX Platform, която споделя доста общи компоненти с W211 Mercedes-Benz E-Class (2003-2009):
      "Shared components include the rear suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic transmission's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system. The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class."
      http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300#300C

      А примерно тука според aмериканците, пише че Гиблито е LX-derived car. Горе долу историята се връзва, особено като имаш предвид че Фиат решиха Алфа да минават на задно таман след като купиха Крайслер. Което е логично, купуваш концерн, те пък имат платформа със задно, що да не намериш начин да я ползваш за следващите си модели
      http://www.allpar.com/cars/adopted/maserati/ghibli.html
      Тука можеш да видиш и коментара на Харалд Вестер по темета:
      "Naturally," he says, "there are commonalities to reduce costs. But less than 10 percent of the Quattroporte's parts are carried over from other models." Тва казва достатъчно, надявам се че никой не очаква CTO нa компания като FCA да каже за марките за които отговаря "Вижте сега, ние продаваме Крайслери с италиански емблеми" Което естествено няма и да е вярно де, щото платформата реално е доста променена
      http://www.motortrend.com/roadtests/...rte_v_8_drive/


      Ся естествено като се наложи да промениш една платформа 4-5 пъти за сяка следваща кола, тя няма много общо с оригинала, ама се пак от там си тръгнал. А и Фиат едва ли умират да разгласят публично че новите им Мазератита са малко-Крайслер, няма да е много добре за маркетинга
      И освен това кво значи "старата камионджийска платформа на Бенц" - две коли построени чрез модификация на една и съща платформа могат да бъдат тотално различни и като размери/обем и като форма на купето и като поведение, така че едното няма общо с другото. Като цяло споделянето на платформи и компоненти се прави за да се пестят пари, а не за да се произвеждат еднакви коли с различни емблеми, което не че не се прави де, ама то е друг случай

      А може и да не е вярно и да си прав де, може да нямат нищо общо, ама вместо да ни пращаш нас неуките да четем, да беше постнал някви линкове ти от къде четеш, се пак за тва е форума
      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 11:29.
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • ...
        Last edited by pooh; d.m.y г., 11:10.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
          Вземам си бележка и отивам да чета, ама и ти да беше прочел темата
          Аз говорех за тва, което каза Пух, щото до сега не се бях замислял, че първия 300C е от времето на колаборацията Даймлер-Крайслер, но после го проверих - даже и в уикипедия можеш да прочетеш Chrysler 300C е базиран на Chrysler LX Platform, която споделя доста общи компоненти с W211 Mercedes-Benz E-Class (2003-2009):
          "Shared components include the rear suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic transmission's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system. The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class."
          http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300#300C


          А примерно тука според aмериканците, пише че Гиблито е LX-derived car. Горе долу историята се връзва, особено като имаш предвид че Фиат решиха Алфа да минават на задно таман след като купиха Крайслер. Което е логично, купуваш концерн, те пък имат платформа със задно, що да не намериш начин да я ползваш за следващите си модели
          http://www.allpar.com/cars/adopted/maserati/ghibli.html
          Тука можеш да видиш и коментара на Харалд Вестер по темета:
          "Naturally," he says, "there are commonalities to reduce costs. But less than 10 percent of the Quattroporte's parts are carried over from other models." Тва казва достатъчно, надявам се че никой не очаква CTO нa компания като FCA да каже за марките за които отговаря "Вижте сега, ние продаваме Крайслери с италиански емблеми" Което естествено няма и да е вярно де, щото платформата реално е доста променена
          http://www.motortrend.com/roadtests/...rte_v_8_drive/


          Ся естествено като се наложи да промениш една платформа 4-5 пъти за сяка следваща кола, тя няма много общо с оригинала, ама се пак от там си тръгнал. А и Фиат едва ли умират да разгласят публично че новите им Мазератита са малко-Крайслер, няма да е много добре за маркетинга
          И освен това кво значи "старата камионджийска платформа на Бенц" - две коли построени чрез модификация на една и съща платформа могат да бъдат тотално различни и като размери/обем и като форма на купето и като поведение, така че едното няма общо с другото. Като цяло споделянето на платформи и компоненти се прави за да се пестят пари, а не за да се произвеждат еднакви коли с различни емблеми, което не че не се прави де, ама то е друг случай

          А може и да не е вярно и да си прав де, може да нямат нищо общо, ама вместо да ни пращаш нас неуките да четем, да беше постнал някви линкове ти от къде четеш, се пак за тва е форума
          Много лично си го приел,колега.Не съм имал никакво намерение да те засягам.Факт е,че въпросната платформа е напълно нова разработка и от никъде не са тръгвали.Друг е въпроса, че ще я използват и за някои от американските модели.Информацията е на ФИАТ,които според някои колеги ловят маймуни с трици и лъжат най-безсрамно така,че няма какво да го разискваме повече този въпрос.
          Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
          Ducati ST2

          Comment


          • Първоначално публикувано от cufti Покажи съобщение
            Много лично си го приел,колега.Не съм имал никакво намерение да те засягам.Факт е,че въпросната платформа е напълно нова разработка и от никъде не са тръгвали.Друг е въпроса, че ще я използват и за някои от американските модели.Информацията е на ФИАТ,които според някои колеги ловят маймуни с трици и лъжат най-безсрамно така,че няма какво да го разискваме повече този въпрос.
            Не бе, не съм го приел лично, просто не разбирам кво коства на човек да пейстне линк към мястото където е прочел нещо, в тема която и без това е за споделяне на информация Ей са пак цитираш информация на ФИАТ, ма къде си я прочел, къде са я казали, къде е тоз факт, няма братче
            Пък в същото време ти цитирах Харалд Вестер, един от топ мениджърите на ФИАТ и отговарящ за Мазерати и Алфа казва обратното, че са тръгвали от Крайслер, за да спестя пари - туй смятам е достатъчно високо ниво в компанията, че да може да се смята за казано от името на ФИАТ

            А "някой колеги които твърдят, че ФИАТ ловят с трици маймуни", са ти постнали една снимка на която се вижда почти гол монокок на Мазерати сравнен с почти гол монокок на Крайслер да видиш ко става отдолу, колко много се различават, ма ти даже не си цъкнал снимката, ей тъй от любопитство
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • Единственото общо между платформата на 300C и Quattroporte/Ghibli е само задното окачване и и средната и задната част на платформата. Предната част и предното окачване са различни. И разбира се Мазерати ползват повече алуминий в нея. А новата платформа за Джулия ще е напълно нова, като се очаква да се ползва от новите модели на Алфа/Мазерати/Крайслер и Додж.
              No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
              Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
              e46 328Ci (чорбаджийска кола)

              Comment


              • Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
                Единственото общо между платформата на 300C и Quattroporte/Ghibli е само задното окачване и и средната и задната част на платформата. Предната част и предното окачване са различни...
                Добре, е никой ли не отвори снимката дето Пух качи, там ясно се вижда че рогата отпред са едно към едно

                Явно тука секи разбира разлини неща под понятието "платформа", за един носачите са част от платформата, за друг не са, за трети ако междуосието е едим самтиметър различно начи платформата е изцяло нова... На ей туй са му се казва изгубени в превода.
                Аз предлагам за опростение да приемем че сяка кола се строи на различна, изцяло нова платформа и да приключваме спора, то явно че само лаладжийстваме
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • Както пише в статията, няколко мулета на Алфа Ромео с дрехи на Мазерати са забелязани на зимни тестове Има малко снимки и вътре, но не са приятна гледка
                  Alfa Giulia Mules Dressed Up With Maserati Body And Jeep Parts Scooped


                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • ...

                    http://www.clubalfa.it/8652-alfa-rom...izio-2016.html
                    Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
                    Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
                    Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
                    sigpic

                    Comment


                    • http://www.carscoops.com/2015/04/new...-in-us-in.html

                      Ето статията на английски
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • Click image for larger version

Name:	2016-alfa-romeo-giulia-2_800x0w.jpg
Views:	1
Size:	66.1 Килобайта
ID:	2342043
                        Alfa Romeo JTD - powered by 140 Монтански бизоня

                        Comment


                        • Никоя от примерните снимки не ми харесва!
                          Прилича на Кия или Хюндай!
                          Дано не е нито една от тях!
                          Mercedes S320 W220
                          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                          Comment


                          • http://fakti.bg/avto/141611-lubopitn...aign=firstpage


                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:02.

                              Comment


                              • ...
                                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 01:03.

                                Comment

                                Working...
                                X